کد خبر: ۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ 10 February 2015

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه طرح توسعه شبستان امامزاده حسن کرج در ۳ فاز اجرایی می‌شود، گفت: برای اجرایی شدن فاز نخست این پروژه مبلغ یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصالحی با اشاره به اینکه آغاز عملیات طرح جامع امامزاده محمد کرج یکی از مهم‌ترین اقدامات اوقاف البرز در دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: طرح توسعه شبستان امامزاده حسن که در مرکز شهر کرج واقع شده ‌در دستور کار اداره‌کل اوقاف البرز است.
وی با بیان اینکه امامزاده حسن یکی از شاخص‌ترین امامزادگان استان است که در اعیاد و برنامه‌های مختلف مذهبی مورد استقبال چشمگیر مردم البرز از جمله شهرستان کرج قرار می‌گیرد، افزود: متاسفانه محدوده شبستان حرم که برنامه‌های مختلف مذهبی در آن برگزار می‌شود بسیار محدود و کوچک است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با تاکید بر اینکه فضای کوچک این محدوده سبب بروز نارضایتی فراوانی از جانب مردم شده بود چرا که مردم  و زائران در بسیاری از مناسبت‌ها قادر به حضور در داخل حرم نبودند، تصریح کرد: این محدویت مکانی سبب می‌شد مردم در پیاده‌روها، خیابان‌ها و حیاط حرم برای بهره‌مندی از برنامه‌های مختلف حضور داشته باشند.
‌صالحی با بیان اینکه با توسعه شبستان این امامزاده ارزشمند رضایتمندی مردم و زائران فراهم می‌شود، اظهار داشت: این پروژه در سه فاز انجام می‌شود.
به گزارش تسنیم وی با اشاره به اینکه برای اجرایی شدن فاز نخست این پروژه مبلغ یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است،گفت: تسریع در انجام عملیات به نذورات و کمک‌های مردمی بستگی دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با تاکید بر اینکه وضعیت موقوفات همانند گذشته است و موقوفه جدید در این اواخر به ثبت نرسیده است، خاطرنشان کرد: باید نسبت به افزایش و توسعه فرهنگ وقف در جامعه اهتمام جدی داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار