تشکیل شوراها یکی از درخواست های مردم بود که این مهم در قانون اساسی کشور پیش بینی شد. اگر شورایی در بحث وظایف خود ضعیف عمل کند مردم باید در این خصوص به آن ها تذکر دهد.
کد خبر: ۴۱۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 01 May 2017
























به گزارش تابناک البرز؛ سید حمید طهائی در ‏همایش روز شورا که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و یا د وخاطر شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد:  تشکیل شوراها یکی از درخواست های مردم بود که این مهم در قانون اساسی کشور پیش بینی شد.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا هسته اولیه اجتماعی است که در سرنوشت جامعه دخیل بوده و اداره امور جامعه از روستا تا شهر را بر عهده دارد، افزود: اعمال مدیریت در محیط های کوچک نظیر روستا راحت تر از محیط های بزرگ شهری است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده از این رو باید از اجتماعات کوچک استان نظیر روستاها در جهت پیش برد این مهم قدم برداشت.

وی با بیان اینکه بخشداران، دهیاران و اعضای شورای روستا باید با ارائه طرح و ایده های نو در راستای توسعه تولید، اشتغال و کاهش بیکاری در روستاها قدم بر دارند، تصریح کرد: بدون شک ایجاد فرصت شغلی و کارآفرینی در روستا ها در دستور کار دولت کنونی بوده که در این بخش اقدامات شایان توجهی صورت گرفته است.

طهائی با اشاره به اینکه دولت به حدی به مقوله مهم روستا توجه داشته که معاونتی در این خصوص ایجاد کرده است، افزود: اگر شورایی در بحث وظایف خود ضعیف عمل کند مردم باید در این خصوص به آن ها تذکر دهد.

وی با بیان اینکه اعضای شوراهای شهر و روستا بابد با مردم ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: بدون شک توسعه اشتغال روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار البرز مطرح کرد: انتخابات میراث و دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید قدر این موهبت را دانست.

طهایی با اعلام اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران از نظر حضور مردم در صحنه های سیاسی چون انتخابات یکی از کشورهای مطرح است، گفت: تشکلات مردمی نظیر سمن ها بیانگر رشد یافتگی کشور محسوب می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار