کد خبر: ۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲ 11 February 2015
رییس شورای شهر از یوم الله 22 بهمن به عنوان نماد انسجام دینی و ملی ایرانیان یادکرد و گفت: این روز سرآغاز یک حکومت دینی جهانی ، پیروی از ولایت و رهبری و تثبیت کننده استقلال ایران اسلامی است.
محمود دادگو  اظهار داشت:آنچه امروز در جهان به نام بیداری اسلامی و ملت ها ، شاهد هستیم متاثر از انقلاب سال 57 ملت ایران است.
وی ادامه داد: این انقلاب ، بنیان حکومت های فاسد و وابسته به استکبار جهانی را نشانه گرفت و ملت ها به بیداری فرا خواند.
دادگو گفت: از بزرگترین دستاوردهای این انقلاب، آگاهی بخشی به ملت ها در خصوص حقوق از دست رفته و استثمار شده توسط قدرت های بزرگ جهانی است.
رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به موضوع هسته ای ایران بیان داشت: همه قدرت های زورگو به خوبی می دانند که ایران مخالف سلاح هسته ای است و در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد.
وی با بیان اینکه کشاندن پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت و اعمال تحریم متاثر هراس دشمنان اسلام از اندیشه دینی انقلاب است،گفت: با توجه به تفکر زورگویانه غرب، استدلال و منطق در اندیشه سردمداران آنها جایگاهی ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و دیگر قدرت ها به چپاول سرمایه های اقتصادی کشورهای مختلف جهان از جمله ایران روی آورده بودند.
وی ، ایجاد رژیم صهیونیستی در سرزمین اسلامی فلسطین و استعمار و استثمار کشورها و ملت ها در قالب قیمومیت را از اقدامات زورگویانه غرب برشمرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) تمام معادلات سیاسی و بین المللی آنها در ایران و جهان به هم خورد.
رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز و حمایت همه جانبه مردم از انقلاب بیان کرد: به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ناکامی زورگویان جهان کلید خورد و امروز با چالش ها و تنش های زیادی مواجه شده اند بطوریکه دامنه استعمارگری های آنها هم محدود شده است.
دادگو افزود: سران کاخ سفید و برخی کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی مهم ترین خطر برای بقای آنها در جهان است ، از این رو از بدو پیروزی این انقلاب تا کنون از هیچ توطئه آشکار و پنهان علیه نظام اسلامی کوتاهی نکرده اند.
وی از تحمیل جنگ هشت ساله با تحریک صدام به ایران ، حمایت از گروه های مخالف و تروریستی ضد نظام اسلامی و اکنون ایجاد گروه های تکفیری در منطقه خاورمیانه و تشدید تحریم به عنوان اقداماتی برشمرد که استکبار جهانی برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی و ملت ایران در به وجود آوردن آنها دخیل بوده و هست.
امروز قشرهای مختلف مردم اعم از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، اصناف ، بازاریان ، دانشجویان ، دانش آموزان ، کارگران ، کشاورزان ، کارمندان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، مسوولان و دیگر قشرها به صفوف متحد راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیوسته اند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار