کد خبر: ۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹ 11 February 2015
شهردار کلانشهر کرج بهترین راه نجات جهان اسلام از مشکلات مختلف را انسجام و وحدت مردم دانست و گفت: باید به وعده های دروغین غرب پشت کرد.
علی ترکاشوند در حاشیه راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی مصمم تر از گذشته در میدان کار و فعالیت و صحنه های انقلاب و نظام اسلامی حضور دارند.
ترکاشوند عملکرد سردمداران غرب را نشانه این دانست که دوستدار هیچ ملتی نیستند و دروغ می گویند و در ادامه تاکید کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی می دانند انقلاب اسلامی بهترین مسیر برای رسیدن به رشد و تعالی فرهنگی، معنوی و علمی و اقتصادی در جهان است.
به گزارش مهر شهردار کرج با اشاره به موضوع هسته ای ایران گفت: کشورهای که در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، از فروش سیم خاردار به ایران خودداری می کردند، در حال حاضر میبینند که ایران مسیر توسعه را پیموده است و این مهم برای آنها نگران کننده است.
این مسئول 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را روز شکست قدرت های زورگوی جهان دانست و گفت: در حال حاضر استکبار هتاکی به مقدسات دینی را برای جریحه دار کردن احساسات مسلمان انجام می دهد و  این کار را از مظاهر آزادی بیان در غرب می داند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسلمانان برای رهایی از مشکلات باید با هم متحد شوند در این صورت است که استکبار به خود آمده و نقشه هایش را نقش بر آب می بیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار