کد خبر: ۴۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 10 June 2015
عضو شورای شهر کرج از بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار شهرداری کرج در ماه‌های آینده خبر داد.
حجت‌الله غلامرضایی با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به پروژه‌های عمرانی سطح شهر که در حال اجرا است، اظهار داشت: پروژه پل حامی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تملکات ضلع غربی مجاور سینما باقی‌ مانده که باید صورت گیرد.
وی از زیرگذر 45 متری کاج به عنوان دیگر پروژه اولویت‌دار در سطح شهر کرج نام برد و افزود: این پروژه که در حال حاضر حدود 90 درصد پیشرفت داشته، تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میانجاده نیز تا پایان شهریورماه بخش مهمی از آن به پایان می‌رسد
وی  با اشاره به پل مکمل حصارک گفت: در بازدیدهای انجام شده، فاز نخست این پروژه که به موازات پل حصارک است، تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.
غلامرضایی با اشاره به سایر پروژه‌های در دست اقدام توسط شهرداری کرج، اظهار داشت: استخر شهدای گلشهر، پل مکمل میدان شهید سلطانی و راستگرد پل انبار نفت نیز در دستور کار قرار دارد که تا ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه راستگرد پل بصیرت باید 14 متری انجام شود، گفت: با توجه به چشم‌انداز و افق بلندمدت شهر و افزایش جمعیت و وسایل نقلیه، این طرح نباید کمتر از 14 متر و به صورت دسترسی محلی اجرا شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: انجام راستگرد پل جانبازان نیز در دستور کار قرار دارد که هم‌اکنون در دست بررسی و مطالعه است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان شهید آجورلو نیز با توجه به اینکه در کنار پادگان نظامی است، در مرحله مهندسی ارزش قرار دارد و با اخذ موافقت از سپاه، این پروژه نیز اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار