بهار امسال بیش از 253 میلیون لیتر انواع بنزین در استان البرز توزیع و مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشدی معادل 2.8 درصد برخوردار بوده است.
کد خبر: ۴۶۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 18 July 2017
به گزارش تابناک : مدیر منطقه از توزیع 378 میلیون و 540 هزار لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفتگاز و نفت سفید در سه ماهه نخست سال جاری در استان البرز خبر داد. 
 
 ابراهیم توسلی گفت : بهار امسال بیش از 253 میلیون لیتر بنزین در استان البرز توزیع و مصرف شده که از این میزان 98 میلیون لیتر بنزین معمولی، 16 میلیون لیتر بنزین سوپر و 139 میلیون لیتر بنزین یورو 4 بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال 1395 از رشد 2.8 درصدی برخوردار بوده است. 
 
توسلی با بیان اینکه بیشترین افزایش مربوط به بنزین یورو 4 بوده، توزیع بنزین سوپر، بنزین یورو 4 و نفتگاز یورو 4 بخش حمل و نقل استان البرز را از اولویت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به منظور کاهش آلودگی هوای کلانشهر کرج دانست. 
 
وی افزود : طی سه ماه اول سال جاری 121 میلیون لیتر نفتگاز در استان البرز توزیع شده که 50 میلیون لیتر آن از نوع یورو 4 بوده و مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 18 درصد افزایش یافته است. 
 
این مقام مسؤول در پایان نفت سفید توزیع شده در استان البرز را طی سه ماهه اول سال جاری  37 میلیون لیتر اعلام کرد که نسبت به سال قبل 13 درصد کاهش داشته است.





منبع : کیمیا پرس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار