استاندار البرز:
استاندار البرز گفت: اجرای طرح تحول سلامت ریسک بزرگی بود که دولت آن را پذیرفت.
کد خبر: ۴۶۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 19 July 2017
به گزارش تابناک البرز، سیدحمید طهایی صبح امروز در جشنواره "عمران و سلامت "که در دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) و پیروان مکتب شیعه گفت: امروز مدرن ترین تخت ها و طرح های معماری جدید را شاهد هستیم و فضای مطلوبی برای مداوای بیماران ایجاد کرده اند و پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان خوبی را گرد هم آورده اند.

وی ادامه داد: طرح تحول سلامت، ریسک بزرگی بود که دولت با همت آن را پذیرفت و در شرایط بودجه ای محدود کشور و ثروت های بلوکه شده اجرای آن را قبول کرد.

استاندار البرز بیان کرد: طی 10 سال گذشته در آن دوران، درآمدهای نفتی به صفر رسیده بود و مشکلات یک به یک چهره نشان می داد اما دولت از حرکت متوقف نشد.

طهایی توسعه بیمارستان ها، درمانگاه ها اقصی نقاط کشور در این دوران را خاطرنشان کرد و گفت: همه این اقدامات به لطف خدا، همت دولتمردان و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت کلمه رقم خورد.

وی افزود: همین امر موجب شد تا در دور دوم انتخابات آمار دکتر روحانی از 51 درصد دور اول به بالاترین درصد مشارکت در کشور برسد که اگر سایت در شب انتخابات بسته نمی شد قطعا امار مشارکت مردم استان البرز بیش از اینها می شد.

استاندار البرز گفت: افتخار می کنیم دولت توانست گام بلندی در جهت پیاده کردن اهداف و برنامه داشته باشد اینکه ظرف 2 سال،1400 تخت بیمارستانی با کیفیت بالا ایجاد شود.

طهایی در ادامه با اشاره به عدم توازن بین رشد جمعیت و زیرساخت ها علی رغم تلاش ها تصریح کرد: ما بعنوان خادمان نیز باید بدانیم بر اساس آخرین سرشماری سال 95 رشد جمعیت 1/23 است در کشور در استان البرز 2/4 نزدیک دو برابر رشد متوسط کشور و پیام این امار برای همه این است که تلاش شان نسبت به متوسط کشور باید دو برابر باشد.

وی افزود: در مقایسه ای که رشد جمعیت در کنار ایجاد زیرساخت ها وجود دارد، تلاش ها ادامه دارد و به همت مدیران جهادی کار را ادامه می دهیم.

به گزارش تابناک البرز، به گفته وی برای اولین بار در کشور سیستم استعلامات بین دستگاهی ایجاد شده که در حوزه علوم پزشکی و سلامت نیز این شکبه بعنوان نمونه و پایلوت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار