شجاعی فرماندار مهاباد بصورت سرزده در اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان حضور یافت و از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این اداره را بررسی نمود.
کد خبر: ۴۶۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 30 July 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،

طبق یکی از مصوبات آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد در مورخه 14تیر ماه 1396 مبنی بر برنامه ریزی ، حضور  و بازدید سرزده فرماندار مهاباد در ادارات ، این بار دکتر شجاعی به صورت سرزده به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رفت و ضمن بازدید از محیط این اداره از نزدیک با ارباب رجوع ،پرسنل ومسولین این اداره به گفتگو پرداخت و از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این اداره را مورد بررسی قرار داد.

شجاعی در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان این اداره و گفت و گو با آنان در خصوص موضوعات کاری و مشکلات و توانمندی های موجود اطلاعاتی کسب کرد.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مردم خواستار رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین توسط کارکنان ادارات شد.

فرماندار  مهاباد اضافه کرد: ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم و پویایی نظام اداری به دلیل جایگاه خاصی که مهاباد دارد باید الگو باشد.

وی افزود: سیستم اداری باید تلاش کند تا با بهره مندی از امکانات و سرمایه‌های موجود و توانمندسازی و توان افزایی خود چرخه مناسب خدمات ارائه دهد.

وی یادآور شد : نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات به‌ طور مستمر صورت می‌گیرد.در طول یک ماه گذشته این چهارمین بازدید معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مهاباد به صورت سرزده از ادارات شهرستان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار