کد خبر: ۴۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 14 June 2015
امام جمعه شهرستان فردیس گفت که کمبود مراکز دانشگاهی در این شهرستان پر جمعیت کاملا مشهود است.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز یکشنبه در آیین گشایش دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس فرهنگیان استان البرزافزود: شهرستان فردیس با 600 هزار نفر جمعیت به استقرارمراکز دانشگاهی دولتی، آزاد، علمی کاربردی و پیام نورنیاز دارد.
وی ادامه داد: شهرستان فردیس از لحاظ زیر ساخت ها در بخش فرهنگی و عمرانی محروم است و این همت مضاعف مسولان استانی را می طلبد.
وی افزود: پردیس فرهنگیان با استفاده از ظرفیت علمی و پتانسیلی که دارد می تواند در جهت تربیت معلمانی عالم ، آگاه و متدین گام بردارد و امروز در این بخش مهم کشور نگرانی ندارد و قله های زیادی را فتح کرده و باید کارهای فرهنگی ادامه یابد.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: دانشگاه فرهنگیان در مقایسه با سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، بسیار حیاتی و حساس است چرا که معلم،از مهمترین عوامل موثر در رشد و توسعه کمی و کیفی و محتوایی تعلیم و تربیت به شمار می آید.
ایمانی افزود:در این دانشگاه، معلمان از فرصت مناسبی برای ارتقای علمی، عمق بخشی به آگاهی و توانایی خود بهره مند می شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنم برای خودسازی دانست و تصریح کرد: این ماه فرصتی مهم و کم نظیری برای و تهذیب نفس و بهره بردن از فیض های بی نهایت ماه مبارک رمضان است که باید زمینه برای جذب جوانان و نوجوانان به محافل مذهبی فراهم شود.
شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار