رئیس جمهور در سفر آخر خود به استان البرز وعده هایی را نسبت به حل مشکلات این استان داده است که امیدوارم این قول‌ها به وقوع بپیوند.
کد خبر: ۴۸۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 27 August 2017
به گزارش تابناک : مریم‌درهم بخش نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها درباره عملکرد شورای عالی استان‌ها در چهار سال گذشته اظهار داشت: اعضای شورای عالی استان‌ها از افراد متخصص و متعهد به نظام و مردم تشکیل شده‌اند و با توجه به چالش‌ها مصوبه‌های مجلس که گاهی وقت‌ها تصویب این قانون‌ها به ضرر شورا تمام می‌شد، ولی تمام سعی شورای عالی استان ها در جهت حل موانع و کمک به مردم بوده است.



وی افزود: برای بهتر شدن جایگاه شورای عالی استان‌ها راه طولانی باید طی شود تا شوراها به مقامی که طبق قانون اساسی، شوراها را نماد مردم سالاری دینی خوانده است برایشان محقق شود و این امر توسط دوستان‌ما در دوره‌های آینده شورا به انجام می‌رسد.



نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها گفت: استان البرز در سطح کشور مساحت کمی را دارا است اما این استان ظرفیت‌های بالایی دارد که باید این ظرفیت‌ها در جهت پیشرفت این استان به کارگرفته شود.



درهم بخش ادامه داد: بزرگترین مشکل این استان قرار گرفتن در بین چهار زندان است که حتی افراد در بند از شهرستان‌های دیگر در زندان‌های استان البرز هستند که باعث آسیب های اجتماعی در این استان شده است و امیدوارم طبق وعده‌هایی که رئیس جمهور در سفرآخر خود به مردم داده‌اند این زندان‌ها را  از استان حذف و زندانی‌های آن را به شهرهای خود منتقل کنند عملی شود.



وی درخصوص معضل کم آبی در استان البرز افزود:  با توجه به وجود سد کرج و طالقان در استان البرز معضل کم آبی در این  استان به وفور دیده می شود که رئیس جمهور در سفر آخر خود نسبت به این بحث قول‌هایی داده است که استاندار نیز پیگیر این وعده‌ها است.



 نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: ترافیک نیز از دیگر مشکلات این استان است که بودجه ای از طرف دولت برای حل ترافیک مصوب شده که امیدوارم این وعده نیز محقق شود.



درهم بخش گفت: موثرترین کاری که اعضای شورای شهرهای استان البرز با همکاری استانداری انجام داده‌اند تشکیل لیستی از مشکلات اقصی‌نقاط این استان بود که در سفر رئیس جمهور جهت رسیدگی به این مشکلات تحویل دولت شد که براساس اولویت‌ها به این مشکلات رسیدگی می شود.






منبع : شهر ایران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار