کد خبر: ۴۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 16 June 2015
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از احداث شهرک صنفی و صنعتی صنایع دستی در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ایرج موفق در بازدید از غرفه‌های استان البرز در اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: البرز در این نمایشگاه حضور موفق و پررنگی از خود نشان داده که شایسته تقدیر است.

وی افزود: این اقدامات باید ادامه داشته باشد و فعالیت جدیدی بود که توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز رقم زده شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: براساس آخرین اخبار استان البرز پس از استان تهران و اصفهان دارای بیشترین غرفه در بیست و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی است و سومین استان در این زمینه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد شهرک صنفی و صنعتی صنایع دستی در استان البرز، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای ایجاد این شهرک در حال انجام است که مکان‌یابی قرار گرفتن صنایع دستی در این شرکت نیز انجام می‌شود.

موفق با اشاره به ایجاد شهرک صنعتی ماهدشت که برای استقرار واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده، گفت: این فضا به شهرک صنعتی خصوصی تبدیل می‌شود که 14 استعلام آن انجام شده و 2 استعلام باقی‌ مانده که در فاز نهایی طرح محیط زیست و شورای شهر ماهدشت قرار دارد.

بیست و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از تاریخ 20 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد که در آن استان البرز دارای 16 غرفه از هنرهای دستی مختلف بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار