نماینده مردم البرز در مجلس در خصوص انتخاب اعضا پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر اظهار داشت: باوجود برگزاری انتخابات کم حاشیه در استان البرزشاهد بروز تفرقه میان اعضا شورای برخی از شهرهای استان هستیم.
کد خبر: ۴۸۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 04 September 2017

به گزارش تابناک : محمدجواد کولیوند گفت: تفاوت سلیقه و اختلاف نظر در خصوص انتخاب شهردار باعث بروز تفرقه شده است و نباید اجازه داده شود این اختلافات بر خدمات شورا تاثیر بگذارد.

وی در ادامه به اعلام نظر برخی از افراد مبنی بر انتخاب شهرداران بر اساس آرا مردم اشاره کرد و افزود: انتخاب شهردار از طریق برگزاری انتخابات منطقی نیست. و چنانچه بخواهیم شهردار را نهادی جز شورای شهر انتخاب کند بهترین گزینه وزارت کشور است.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود با. اشاره به افتتاح ۲۷۶ پروژه در هفته دولت گفت: در طول هفته دولت پروژه های بسیارخوبی با رویکرد روستایی در استان البرز افتتاح شد.

کولیوند در این رابطه اذعان کرد: به ثمر رسیدن پروژه بزرگراه تهران-شمال و امتداد بزرگراه شهدای البرز(شهید همت) از جمله خواست های مهم مردم و مسئولین البرز است.

وی با اشاره به بازدید آقایان نوبخت و جهانگیری از روند ساخت بزرگراه تهران-شمال گفت: رئیس جمهور در سفر استانی خود به البرز بر رفع ترافیک تاکید کرد و با اتمام این پروژه دست کم ۲۰ درصد از حجم ترافیک شمال البرز کاهش می یابد.

کولیوند به پروژه قطار شهری کرج نیز اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس، استانداری و اعضای شورای شهر کرج با اهتمام جدی پیگیر تعیین تکلیف این پروژه هستند.

نماینده مردم البرز در مجلس خاطرنشان کرد: علت فعلی تاخیر در احداث مسیر قطار شهری کرج عدم توانایی شرکت سابیر در تامین آورده مد نظر(۳۰۰میلیارد تومان) است.





منبع : ندای مردم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار