۱۸۲ فقره پرونده تخلف ماده ۴۴ چرای غیر مجاز در قالب ۱۰۱ هزار و ۱۰۶ رأس واحد دامی در البرز تشکیل شد.
کد خبر: ۴۸۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 05 September 2017

به گزارش تابناک : مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان البرز پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۴ شهریور با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.

سرهنگ اردشیر جابری در برنامه تودیع خود با اشاره به ۲۳۰ فقره اجرای احکام قطعی صادره قضایی در راستای خلع ید به مساحت ۵۳۹ هزار هکتار در البرز گفت: ۲۵۷ فقره اعمال تبصره یک ذیل ماده ۵۵ مبنی بر پیشگیری از تصرف اراضی ملی به مساحت ۳۵۹ هزار هکتار در استان انجام شده است.

فرمانده سابق یگان حفاظت منابع طبیعی استان البرز به تشکیل ۱۸۲ فقره پرونده تخلف ماده ۴۴ چرای غیر مجاز در قالب ۱۰۱ هزار و ۱۰۶ رأس واحد دامی  اشاره کرد و افزود: تشکیل ۴۸۸ فقره پرونده تخلف ماده ۵۵ مبنی بر تخریب و تصرف عدوانی به مساحت ۴۹۶ هزار و ۵۲۹ هکتار از جمله اقدامات دیگر این مجموعه است.

همچنین فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ ها، مراتع و آبخیزداری کشور رفع معضلات منابع طبیعی و محیط زیست را از جمله وظایف دستگاه ها دانست و گفت: احیای منابع طبیعی و توانمندسازی اقتصادی جوامع محلی از جمله ضروریاتی است که باید به آن پرداخت.

سرهنگ قاسم سبزعلی استفاده از دانش بومی و فناوری های نوین را در راستای تامین زیرساخت ها را ضروری برشمرد و افزود: به کارگیری ظرفیت های موجود در جوامع محلی در زمینه شناسایی کانون‌ های بحران اهمیت ویژه ای خواهد داشت. 

شایان ذکر است سرهنگ اردشیر جابری تودیع و سرهنگ فرامرز نیکزاد به عنوان سرپرست فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و ابخیزداری استان البرز معرفی شد.

 




منبع : البرز 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار