آماده باش هلال احمر
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که ترافیک در راه های این استان از جمله جاده کرج - چالوس سنگین و پرحجم است .
کد خبر: ۵۳۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 05 December 2017
به گزارش تابناک البرز، عباس صفری اظهار داشت: آزاد راه تهران-کرج در محدوده پمپ بنزین تا پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی بیان داشت: خط شمالی و جنوبی آزاد راه کرج- قزوین در محدوده پل فردیس تا پل حصارک ترافیک سنگین است. 

این مسئول وضعیت ترافیک محورکرج-چالوس را در محدوده های بیلقان تا آدران، تونل شماره 5 و سه راهی دیزین نیمه سنگین اعلام کرد.

استان البرز دارای یکهزارو 450 کیلومتر آزادرا،بزرگراه،راه اصلی و فرعی است، 18 درصد ترافیک راه های کشور در البرز است.

هلال احمر آماده باش در جاده های البرز
بنا بر این گزارش، باتوجه به تعطیلی چند روزآینده و افزایش سفرهای برون شهری، نیروهای امدادی هلال احمر با آمادگی کامل در جاده های استان البرز مستقرشدند.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: پس از پیش بینی هواشناسی و احتمال بارش برف، باران و کولاک، امدادگران این جمعیت با افزایش 50 درصدی نیروهای خود در پایگاه های مختلف هلال احمر استان البرز مستقر شدند.

داود رجبی افزود: امکانات لازم و اسکان برای مسافران درراه مانده در پایگاه های هلال حمر به اندازه کافی در نظرگرفته شده است .

وی گفت : گروه های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب نیز برای هرگونه حوادث احتمالی وکمک به آسیب دیدگان در پایگاه های امدادی این استان، بویژه محور کرج - چالوس مستقر شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار