مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه نزدیک به ۱۶ واحد غیر مجاز قالیشویی در کرج شناسایی شده است، گفت: طرح نظارت بر بازار شب یلدا در البرز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 06 December 2017
به گزارش تابناک : علی‌اکبر مختاری با اشاره به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و داغ شدن بازار قالیشویی‌ها، اظهار داشت: بسیاری از قالیشویی‌هایی که در شهر فعال هستند، شماره تماسی پخش کرده‌اند و بدون مجوز در حال کار هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه مردم به سبب اینکه این قالیشویی‌ها دارای تبلیغات گسترده هستند، به آن‌ها اعتماد می‌کنند و فرش خود را به آ‌ن‌ها می‌سپارند، ادامه داد: در بررسی‌های اولیه بازرسی اتاق اصناف، نزدیک به 16 واحد غیر مجاز قالیشویی در کرج شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته قالیشویی غیرمجازی که تبلیغات گسترده داشت، بسیاری از فرش‌ها را شست‌وشو نداده یا از مواد نامرغوب برای شست‌وشو استفاده می‌کرده است، بیان کرد: رئیس اتحادیه قالیشویی‌ها دغدغه این موضوع را دارد و باید بدون اغماض این امر را پیگیری کند که با همکاری پلیس اماکن قالیشویی‌های غیرمجاز جمع‌آوری شود.

مختاری در پاسخ به سوال مربوط به شب یلدا و بازار فروش ملزومات این شب، اظهار داشت: در طرح مشترکی گشت‌های سیار بازرسی خود را قبل از یک هفته از شب یلدا آغاز می‌کنند و تا پایان شب یلدا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این گشت شیرینی فروشی‌ها و آجیل فروشی‌ها مورد رصد قرار می‌گیرند تا علاوه بر رعایت قیمت مجاز از اجناس بنجول استفاده نکنند، افزود: اگر واحد صنفی‌ای جنس تاریخ گذشته و رنگ و اسانس‌های غیرمجاز استفاده کند یا ضوابط بهداشتی را رعایت نکند بسته می‌شود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار