همکاری دانشگاه خوارزمی با پارک علم و فناوری البرز
یکی از اقدامات دانشگاه خوارزمی پیگیری تفاهم‌نامه با پارک‌های علم و فناوری در استان البرز جهت جذب حمایت پارک از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه است.
کد خبر: ۵۴۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 20 December 2017
به گزارش تابناک البرز، امروز در دانشگاه های مطرح جهان جهت گیری ها و فعالیت های پژوهشی و فناوری با شتاب چشمگیری رو به تغییر و در جهت رفع مشکلات جامعه است.

به گفته معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی، دانشگاه خوارزمی با سابقه دیرینه و توانمندی های بالا خود مجموعه ای ارزشمندی از گروهای تحقیقاتی آزمایشگاه های تخصصی و مراکز تحقیقاتی را در تمامی رشته ها در اختیار دارد.

این دانشگاه در سال 2014 در پایگاه ای اس ای 222 مقاله در پایگاه اسکوپوس 239 مقاله به چاپ رسیده  و این نشان دهنده این است که ما روند خوبی در مجلات ISI در سال 2016 داریم.

مشهدی زاده تصریح کرد: هدف ما این است که دانشگاه خوارزمی در سطح بین المللی به جایگاه مطلوبی برسد همانطور که در حال حاضر در میان 16 دانشگاه بین المللی قرارگرفته ایم.

معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی در ادامه به فعالیت این دانشگاه در عرصه های پژوهشی پرداخت و افزود:در حال حاضر طرح های تحقیقاتی درون دانشگاه و عقد قرارداد با صنعت به مبلغ 5 میلیارد تومان در سال 96 انجام شده است و هم چنین راه اندازی سامانه آنلاین پیگیری تفاهم نامه های دانشگاه و راه اندازی سامانه اداره تجاری سازی و بازاریابی یکی دیگر از اقدامات این دانشگاه در سال جاری است.

وی بیان کرد: یکی از اهداف ما جذب دانشجویان بیکار بعد از فارغ التحصیلی است که در واقع توانسته ایم با هماهنگی اداره کار آفرینی بخشی را طراحی کنیم تا این دانشجویان بتوانند وارد بازار کار شوند.

مشهدی زاده گفت: یکی دیگر از اقدامات ما پیگیری تفاهم نامه با پارک های علم و فناوری در استان البرز جهت جذب حمایت پارک از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار