کد خبر: ۵۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 28 June 2015
ظهر امروز یک هیئت پاکستانی از طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز در زمینه کشاورزی بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شاهین رضایی ظهر امروز در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدید سرپرست اداره کل توسعه ارتباطات با ایرانیان و مجامع بین‌المللی به همراه هیئت رئیسه خیریه توسعه و بشر دوستی کشور پاکستان حضور داشتند و از طرح‌های کشاورزی مددجویان استان بازدید کردند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: این گروه از دو طرح خودکفایی استان در رشته تولید گل و گیاه زینتی شهرستان کرج و گلخانه توت فرنگی شهرستان ساوجبلاغ که هر دو از مددجویان سرپرست زن خانوار هستند بازدید به عمل آوردند.
رضایی تصریح کرد: این بازدید در راستای الگوبرداری از توانمندسازی مددجویان کمیته امداد انجام شد و بازدیدکنندگان از نحوه اجرای این طرح‌ها اعلام رضایت کردند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز یادآور شد: مقوله خودکفایی و اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اساسی‌ترین آرمان این نهاد است.
وی بیان کرد: سرلوحه برنامه‌های امداد در زمینه اشتغال، توجه به آموزش‌های کسب و کار و فنی و حرفه‌ای جهت ارزش‌افزایی، خلاقیت و نوع‌آوری، مشارکت در کارهای گروهی، تقویت روحیه تلاش و کسب استقلال اقتصادی مددجویان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار