مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: براساس نقشه‌ها و بررسی آلاینده‌ها کیفیت هوای امروز ارومیه ناسالم برای گروه‌های حساس ارزیابی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 30 December 2017

به گزارش تابناک ارومیه صادق ضیائیان  با اشاره به نقشه‌های پیش یابی، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده امواج کم و بیش پایدار در آذربایجان‌غربی است که سبب سکون در جو استان شده که با ورود و فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت روز یکشنبه از پایداری هوا کاسته می‌شود.

وی در ارتباط با وضعیت جوی روز شنبه، افزود: ‌شنبه هوای قسمتی تا نیمه‌ابری همراه با غبار صبحگاهی در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی  می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به دمای هوای ارومیه در طول روز، ادامه داد: امروز دمای هوای ارومیه 10 درجه بوده و وزش باد از سمت جنوب‌ غربی و با سرعت چهار تا هشت متر بر ثانیه است.

وی در ارتباط با دمای هوای ارومیه در ساعات پایانی روز، خاطرنشان کرد: در شب دمای هوای ارومیه 1- درجه بوده و وزش باد از سمت جنوب‌غربی و با سرعت چهار تا هشت متر بر ثانیه است.

ضیائیان در ارتباط با وضعیت کیفی هوای ارومیه گفت: براساس نقشه‌ها و بررسی آلاینده‌ها کیفیت هوای امروز ارومیه ناسالم برای گروه‌های حساس ارزیابی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار