کد خبر: ۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳ 16 February 2015
مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه بزرگترین کارخانه ویلچرسازی در البرز راه‌اندازی می‌شود، گفت: این کارخانه سبب ایجاد اشتغال برای هزار معلول می‌شود.
افروز بهرامی با بیان اینکه همواره بحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در صدر امور بهزیستی البرز قرار دارد، اظهار داشت: بزرگترین اولویت بهزیستی بحث  توانمندسازی جامعه هدف زنان سرپرست خانوار و معلولین است.
وی با بیان اینکه در نظر داریم با ایجاد اشتغال و واگذاری مسکن نسبت به توانمندسازی این دسته از افراد تحت پوشش بهزیستی اقدام کنیم، افزود: درصدد هستیم مددجویان تحت پوشش بهزیستی مستمری‌بگیر بار نیایند.
مدیرکل بهزیستی البرز با تاکید بر اینکه می‌توان از طریق دو اولویت مهم نظیر واگذاری مسکن و ایجاد اشتغال نسبت به توانمندسازی مددجویان و زنان سرپرست خانوار اقدام کرد، خاطرنشان کرد: ایجاد کارگاه‌های خیاطی در استان یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای بهبود بخشیدن به این امر است.
بهرامی با بیان اینکه به منظور ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان بزرگترین کارخانه ویلچرسازی در استان البرز راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: با راه‌اندازی این کارخانه زمینه ایجاد شغل برای هزار معلول در استان فراهم می‌شود.
به گزارش تسنیم وی با اشاره به اینکه افتتاح اورژانس اجتماعی یکی از مهم ترین فعالیت‌های بهزیستی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: یکی از بزرگترین اورژانس‌های اجتماعی استان افتتاح و راه‌اندازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار