کد خبر: ۵۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 29 June 2015
فرماندار فردیس با بیان اینکه دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی و قضایی موجب برقراری آرامش و آسایش در جامعه می شود.
به گزارش ایرنا، مهدی مهرور روز دوشنبه در نشست با رییس دادگستری و دادستان شهرستان فردیس ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، گفت: همه ما در جهت تثبیت نظام انقلاب اسلامی توفیق مدیریت نصیبمان شده که باید آن را فرصتی مغتنم در راه خدمت رسانی بشماریم.

وی ادامه داد: اقدامات موثر قضایی در رسیدگی قضایی به موقع به پرونده ها و کاهش جرایم در زمینه های اجتماعی و اقتصادی و قضایی صورت گرفته است.

مهرور، امنیت، آرامش و آسایش مردم را مرهون تلاش دستگاه های امنیتی دانست و افزود: قوه قضائیه در شهرستان ما عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

وی اقتدار قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی موجب تحقق عدالت در جامعه شده است، تاکید کرد: مهمترین سرمایه قوه قضاییه اعتماد مردم است.

رییس شورای تامین شهرستان فردیس گفت: اجرای فرامین مقام معظم رهبری به عنوان چراغ هدایت همه دستگاه ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است و امیدوار هستیم در حوزه قضا شاهد تحولات چشم گیر و افزایش زمینه رضایت مندی مردم باشیم.

وی پیشگیری از جرائم و کاهش پرونده ها در سطح شهرستان را مدیون تلاش های دستگاه های انتظامی ، قوه قضائیه وشورای تأمین بیان کردو افزود : با همدلی و همزبانی که بین مسئولین شهرستان وجود دارد با درایت و تدبیر افق های بهتری برای شهرستان نوپای فردیس رقم خواهد خورد.

به مناسبت هفته قوه قضائیه فرماندار شهرستان فردیس، امام جمعه شهرستان و اعضای شورای تامین شهرستان از دادگستری دیدن و ضمن تبریک به رئیس دادگستری و دادستان از نزدیک با آنان به گفتگو پرداختند.

اول تا هفتم تیر به مناسبت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب اسلامی به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار