کد خبر: ۵۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 29 June 2015
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: تلاش می كنيم با فراهم آوردن فضای فرهنگ قرآنی در كارخانجات و واحدهای توليدی برای كارگران استان، زمينه ارتقا و بهبود توليد و كار شايسته را فراهم آوريم.
محفل انس با قرآن کریم ویژه کارگران، كارآفرينان و تعاونگران استان البرز به مناسب ماه مبارك رمضان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) دهقان ویلای کرج برگزار شد.

در این محفل نورانی استادان صالح اطهری فر، احمدی  وفا از قاریان برگزیده بین المللی و همچنين برادران سيفی دو نوجوان حافظ كل قرآن نيز به تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم پرداختند.

اسماعيل خليلی، مدير كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در رابطه با برگزاری اين مراسم اظهار کرد: ایجاد فضاهای قرآنی در جامعه کارگری، انس هر چه بیشتر با کلام وحی، ارج نهادن به ارزشهای اعتقادی و ترویج فرهنگ متعالی قرآنی در جامعه کار و تولید از اهداف برگزاری این محافل نورانی قرآن است که همه ساله در استان البرز برگزار می شود.

وي توسعه فرهنگ قرآنی و ترويج معارف اسلامی در بين نيروی كار و واحدهای توليدی و كارخانجات را از سياست های فرهنگی وزارت تعاون كارورفاه اجتماعی و همچنين اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد.

در اين مراسم که به همت اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز و مشارکت شرکت آذين خودرو برگزار شد، عزیز اكبريان نماينده مردم كرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، مسئولان سازمان بسيج كارگری و كارمندان استان البرز، تشكل های كارگری و كارفرمايی و روسای كارخانجات و تعاونگران استان حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار