کد خبر: ۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳ 17 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم ، جلیل جباری در جلسه ستاد خدمات سفر آذربایجان‌غربی به اقداماتی که برای ایام نوروز 94 انجام گرفته اشاره و اظهار داشت: نقشه گردشگری آذربایجان‌غربی با تعیین 4 محور گردشگری تهیه و برای توزیع در میان مسافران نوروزی به تعداد 100 هزار نقشه چاپ شد.

وی از طراحی 110 تابلو راهنمای گردشگران نوروزی به اماکن تاریخی استان خبر داد و افزود: 12 تابلو نیز برای نصب در محورهای اصلی استان برای معرفی آثار تاریخی جهانی آذربایجان‌غربی نصب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی بر نظارت سرویس‌های بهداشتی، مراکز خدماتی و رفاهی بین راهی استان اشاره و بیان کرد: توجه به این امور در ارائه خدمات به گردشگران و جلب رضایت خاطر مسافران نوروزی بسیار موثر است.

جباری از برگزاری جشنواره برف و اسکی در 8 اسفند خبر داد و گفت: این جشنواره توسط اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی استان با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری زمستانی استان در پیست اسکی خوشاکو ارومیه برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی به آموزش اعضای نهادهای متولی خدمات‌رسانی به گردشگران استان را با اهمیت خواند و گفت: امسال برای نخستین بار این اقدام در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار