کد خبر: ۵۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰ 04 July 2015

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه قرآن کریم در جامعه اسلامی مهجوراست، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای انس با این کتاب آسمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی شامگاه چهارشنبه درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: انس با قرآن کریم باید ابتدا در کانون خانواده ها شکل بگیرد.

وی اظهار داشت: والدین نقش اساسی درترویج فرهنگ قرآنی دارند که متاسفانه این نقش در خانواده ها مقداری ضعیف شده است .

مسعودی گفت: نباید تلاوت قرآن فقط به عزاداری های ختم شود بلکه این کتاب انسان ساز باید در تمام لحظات مانوس زندگی انسان ها شود.

وی بیان داشت: هر آنچه در امور زندگی و اجتماعی نیاز داریم درقرآن نهفته است و اگر با قرآن مانوس شویم همه نیازهای ما در همه موارد برطرف می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه قرآن وعترت دراین استان، گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند گام موثری برای تشویق و ترغیب فعالیت های موسسات قرآنی فرهنگی و دستگاه های متولی امور قرآنی باشد.

وی ادامه داد: موسسات فرهنگی و دستگاه ها با شرکت دراین گونه نمایشگاه ها می توانند استعدادهای نمایشگاهی را دراین حوزه شکوفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به فضای کوچک و امکانات محدود نمایشگاهی در استان البرز گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای استان این فضای نمایشگاهی پاسخگوی نیاز البرزنیست.

ی افزود: استان البرز دارای ظرفیت بالایی در حوزه قرآنی است و بایستی فعالیت های قرآنی درآن به سمتی پیش رود تا البرز به یک استان قرآنی تبدیل شود.

چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز از روز یکشنبه هفته جاری در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به مدت یک هفته دایر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار