کد خبر: ۵۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵ 05 July 2015
معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز بر ضرورت توسعه رشته‌های مختلف ورزشی در این استان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر وادی خیل عصر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات اسکواش جام رمضان در البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با شرکت 26 ورزشکار در بخش بانوان و 22 ورزشکار در بخش آقایان به صورت  open در کورت اسکواش سالن ورزشی کیانمهر در حال برگزاری است.

وی به انجام بررسی‌های لازم برای احداث کورت اسکواش در مرکز شهر گفت: با وجود اینکه اسکواش نوپا و در حال توسعه است و در استان تنها یک کورت اسکواش موجود است، تا به امروز 80 بیمه شده ورزشی فعالیت دارد که این خود پیام آور ارتقای اسکواش نسبت به گذشته است.
این مسئول با اشاره به اینکه هیئت اسکواش سال گذشته در رتبه 23 قرار داشت و در ارزیابی سه ماهه اول سال 94 به رتبه 8 رسیده است، اظهار کرد: با این روند رو به رشد و مثبتی که اسکواش البرز در پیش گرفته نسبت به آینده درخشان این رشته در البرز بسیار امیدوار هستیم.
در ادامه بهارک شینا رئیس هیئت اسکواش استان البرز تصریح کرد: هیئت اسکواش استان البزر با تمام توان خود روند روبه رشد پیشرفت و توسعه را ادامه خواهد داد و امیدواریم با توجه بیشتر به این ورزش بتوانیم شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان البرز باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار