کد خبر: ۵۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 06 July 2015
کانون صنفی مربیان فوتبال استان البرز و مجمع نمایندگان این استان با انتقال تیم فوتبال سایپای البرز مخالفت کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرج، در جلسه عصرامروز کانون صنفی مربیان فوتبال البرز که با حضور نمایندگان کرج درمجلس شورای اسلامی,رئیس هئیت فوتبال البرز درمحل سالن جلسات هیات فوتبال البرز برگزار شد تمامی اعضای کانون مربیان استان و نمایندگان مجلس مخالفت خود را با انتقال تیم فوتبال سایپا از البرز به تهران اعلام کردند.
در این میان اعضای کانون صنفی مربیان استان البرز از  مجمع نمایندگان استان البرز سایر مسئولان درخواست کردند که تمام توان خود را برای جلوگیری از انتقال تیم فوتبال سایپای البرز به تهران انجام دهند.
در این جلسه عزیزاکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسات متعددی با مدیران و دست اندرکاران باشگاه سایپا انجام شده و علی‌رغم اینکه قول‌هایی از طرف برخی از مدیران گروه خودروسازی سایپا در این زمینه داده شده این مهم اکنون محقق نشده است.
وی افزود: برخی از رسانه‌های در طی فصل گذشته درمورد حضور سایپا در استان مطالبی را منعکس کرده اند و باید اعلام کنیم که نقش رسانه‌ها و مسئولان این استان درعدم تمایل تیم سایپا به حضور در کرج بی‌تاثیر نبوده است.
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از طرف مجمع نمایندگان استان البرز تلاش های زیاد برای جلوگیری از انتقال به تهران و حضور سایپا در البرز صورت گرفته واگراین تلاش‌ها نتیجه نداشته و تیم به تهران انتقال پیدا نماید دنیا برای این استان به آخر نرسیده است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان سایپا مصلحت دیدند که در کرج حضور نداشته باشند،گفت: سایپا نیز باید منت این استان را برای حضور و فعالیت بپذیرد و ما نباید برای رفتن این تیم از البرز عزا بگیریم.
وی با بیان اینکه بازیکنان این تیم نیز علاقه‌ای برای حضور در کرج ندارند ،گفت: تمام تلاش خود را برای ادامه فعالیت سایپا در البرز انجام می دهیم وتا حصول نتیجه پیگیر این موضوع هستیم.
در ادامه محمد جواد کولیوند دیگر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از جلسات مجمع نمایندگان استان با گودرزی وزیر ورزش و جوانان خبر داد و اظهار داشت: برای جلوگیری از رفتن سایپا به تهران جلسه ای با گودرزی وزیر ورزش و جوان برگزار کردیم.
وی افزود:داشتن تیم در لیگ برتر برای استان هزینه هایی دارد و لازم است که فضا برای این همکاری فراهم شود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا تصمیم این تیم عزیمت از کرج به تهران است و در صورتی که این تیم در کرج بماند خواسته هایی از مسئولان استان دارد.
وی با اشاره به تلاش نمایندگان برای ماندن این تیم بیان کرد: طی روزهای آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان، هئیت فوتبال البرز و کرج و باشگاه سایپا جلسه ای برای ماندن این تیم در استان برگزار می شود و قطعا در این جلسه وضعیت تیم مشخص می‌شود.
کولیوند با بیان اینکه مسئولان سایپا به کرج بی اعتماد هستند بیان کرد: به نظر نمایندگان درصد ماندن سایپا در البرز 50 درصد است و اگر این تیم در البرز بماند خواسته‌هایی دارد که باید برآورده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار