کد خبر: ۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳ 18 February 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس از اجرای یک هزار و ١٤٠ طرح اشتغالزا و خودکفایی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.
مهرعلی کلهر افزود: با راه اندازی این طرح ها، یکهزارو140 خانوار مددجو در سال جاری از مزایای آنها برخوردارشدند.
وی بیان داشت: این طرح ها در زمینه قالیبافی، دامداری ، پرورش آبــــزیان ، کشاورزی و باغـــداری ، صنفی ، صنعتی و حمل و نقل با کمک مددجویان راه اندازی شده است.
کلهر گفت: برای راه اندازی این طرح ها ، تسهیلات بانکی کم بهره در اختیار مددجویان قرار گرفت.
وی افزود: به منظور فعالیت موثر و مداوم طرح های خودکفایی، ناظرین فنی کمیته امداد بر روند فعالیت این طرح ها نظارت مستمر دارند.
مدیر کمیته امداد فردیس بیان داشت: اکنون راه اندازی ١٩٥ طرح جدید با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و500 میلیون ریال برای اشتغالزایی مددجویان فردیس دردست اقدام قرار دارد.
وی ادامه داد: مددجویان این نهاد با دریافت تسهیلات اشتغالزایی و کسب استقلال اقتصادی از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند. 
کلهر با بیان اینکه توانمند سازی خانواده های تحت حمایت از مهمترین اهداف کمیته امداد محسوب می شود، افزود: کمیته امداد با همکاری افراد خیر و نودوست توسعه طرح های خودکفایی را دنبال می کند. 
به گزارش ایرنا کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس حدود پنج هزار مددجوی نیازمند، بی سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش دارد.
شهرستان 600 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار