معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز بر استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی و همکاری اداره کل محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی برای اجرای تفاهم‌نامه مربوط به قانون هوای پاک در استان البرز تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 07 May 2018

به گزارش تابناک : منیره سهرابی در جلسه چهارجانبه جهاد دانشگاهی، اداره کل محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان البرز که در دفتر معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز برگزار شد گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که اواخر سال 96 میان چهار سازمان مذکور منعقد شد، استان البرز در جایگاه اولین استان پیشرو در اجرای قانون هوای پاک مطرح شد.
سهرابی افزود: در همین راستا می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و همچنین تعامل نهادهای حاضر در تفاهم‌نامه، این تفاهم‌نامه را به خوبی در استان اجرا کرد. 
گفتنی است پیرو مطالب مطرح شده در این جلسه و همفکری کارشناسان حاضر، به عنوان اولین ماحصل عملیاتی تفاهم نامه، همایشی تحت عنوان « آشنایی با فرصت‌های کسب و کار در حوزه محیط زیست» جهت آشنایی مدیران ارشد دولتی، صاحبین مشاغل ، فعالان عرصه صنعت ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره‌های مختلف در زمینه اچ.اس.ای ، در سطح استانی در خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار