کد خبر: ۶۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 15 July 2015
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج گفت: 70 دستگاه اتوبوس نوسازی شده وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج شد.
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی ظهر امروز در حاشیه ورود  70 دستگاه اتوبوس نوسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی کرج اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم از مهمترین اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت و نیاز مردم به خودروهای عمومی لذا با افزایش تعداد اتوبوس‌ها در این کلانشهر تلاش می‌شود تا توسعه خدمات رسانی به مردم را بیش از پیش انجام داده باشیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج ادامه داد: این تعداد اتوبوس نوسازی شده از سال گذشته از مدار اتوبوسرانی خارج شده و امروز مجدد به ناوگان اتوبوسرانی کرج افزوده شده است.

کیانی خاطرنشان کرد: برای نوسازی این تعداد دستگاه اتوبوس اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته این مسئول با نوسازی این اتوبوس‌ها، این دستگاه‌ها به سیستم خنک کننده مجهز شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی بازسازی این اتوبوس‌ها را نیز شامل بدنه، کف، موتور، گیربکس، سقف، شیشه‌ها و همچنین کانال‌کشی کولر عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه همچنین به خرید هشت دستگاه خودروی سمند اشاره کرد و با بیان اینکه این تعداد خودروی سمند با اعتباری بالغ بر 260 میلیون تومان خریداری شده، گفت: این خودروها با هدف اختصاص به گشت نظارتی در شهر خریداری شده است.

کیانی در ادامه برنامه‌های در دست اجرای این سازمان در سال جاری را یادآور شد و افزود: ساماندهی و مکانیزه کردن ایستگاه‌های سطح شهر از مهم‌ترین طرح‌های جدیدی بوده که در دست انجام است.

این مسئول گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 65 ایستگاه مکانیزه شده است که بر اساس تمهیدات اندیشیده شده تا پایان فصل تمامی 100 ایستگاه در نظر گرفته شده به این منظور در نقاط مختلف شهری تعبیه و نصب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار