کد خبر: ۶۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 16 July 2015
شهردار کرج گفت: بودجه پروژه‌های عمرانی کرج به یک هزار میلیارد تومان رسید.
علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات توسعه طرح‌های عمرانی و ارتقای خدمات به مردم است.
وی ادامه داد: کلانشهر کرج برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی است، بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتوانیم با اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف مسیر خدمات رسانی به مردم را به درستی طی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه شهرداران در مناطق مختلف موظف بر شناسایی کمبودها هستند، افزود: در این راستا با شناسایی کمبودها و اولویت بندی‌ها می‌توانیم سیر خدمات رسانی به مردم را به درستی طی کنیم.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود به برخی از پروژه‌های عمرانی این کلانشهر اشاره کرد و افزود: بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی تخصیص داده شده است که بر این اساس افتتاح پارک‌های شاهد، باران و چند پارک دیگر در منطقه 4 شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفته است.

* افتتاح چندین پروژه عمرانی در منطقه 3 بعد از عید فطر
ترکاشوند در ادامه سخنان خود از افتتاح چندین پروژه عمرانی در منطقه سه کرج خبر داد و با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده این پروژه‌ها بعد از عید فطر به بهره‌برداری می‌رسد، توضیح داد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 40 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، شهرداری کرج با همت اعضای شورای شهر این کلانشهر اقدامات عمرانی، فرهنگی و ورزشی گسترده‌ای را تا به امروز اجرایی کرده است که افزایش سرانه‌های ورزشی در هر منطقه یکی از خروجی‌های مثبت این اقدامات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار