کد خبر: ۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷ 21 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه ،حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم ارومیه، اظهار داشت: توسعه و تجهیز شعب حوزه‌های علمیه در سراسر استان باید مورد توجه قرار گیرد. در صورت تربیت روحانی عالم و برجسته برای کاهش معضلات اجتماعی مختلف از جمله اعتیاد و طلاق گام‌های بلندی می‌توان برداشت که لازمه این امر فراهم کردن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در استان است.

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: در سایه توجه مقامات عالی استان از جمله استانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و ... می‌توان پرو‌ژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کرد، و از این رهگذر بستر برای تعلیم در کسوت روحانیت فراهم می‌شود.

وی به مشکل کمبود روحانی در مناطق مختلف استان اشاره کرد وگفت: باید بسترها و زیرساخت‌های لازم را در ابعاد گوناگون به بهترین شکل فراهم آوریم، تا جوانان برای ورود به حوزه‌های علمیه و داشتن تحصیلات حوزوی علاقه‌‌مند شوند.

مدیرکل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شهید محلاتی همراه چند نفر از همراهان هدف دشمنان کوردل قرار گرفته و مظلومانه به فیض شهادت نائل آمده‌اند، اضافه کرد: در انقلاب و کشور ما اسطوره‌ها و شخصیت‌های برجسته زیادی وجود دارد، که باید به جوانان معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار