سرنخ فراری دادن سایپا البرز کجا است؟
محمودی همان فردی است که در مدت مناقشه ایجاد شده میان سایپا و مدیران البرزی، وظیفه پاسخگویی به طرف مقابل را بر عهده داشت و کولویند نیز نخستین فردی بود که وعده آمدن راه آهن را به البرز داد.
کد خبر: ۶۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 28 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: در ماه های اخیر حرف و حدیث های بسیاری در رفتن و ماندن سایپا البرز از این استان مطرح شده است.
بر اساس آخرین گزارش ها، مدیران سایپا می گویند که حرف مرد یکی است و قصد ندارند در این فصل از البرز به رقابت های لیگ برتر پای بگذارند.
با رصد تحولات ماه های اخیر به یک نکته مهم می رسیم که به نظر می رسد سرنخ فراری دادن سایپا از کرج بوده است.
در همان روزهایی که سایپایی ها به شدت از البرزنشینان انتقاد می کردند و در مقابل مدیران البرزی نیز گلایه های بسیاری را به مدیریت این باشگاه داشتند، ناگهان از گوشه و کنار خبر رسید که برخی افراد چندان هم با رفتن سایپا مخالف نیستند.
همچنین عده ای از منتقدان نیز فریاد می زدند که اگر سایپا برود، یک تیم لیگ برتری دیگری را به البرز می آوریم که بعدها از نام این تیم هم رونمایی شد.
تیمی به نام راه آهن که هزار و یک مشکل داشته و تازه چند روز قبل تکلیف این تیم در لیگ برتر مشخص شده است.
چندی پیش محمد جواد کولیوند نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود که تیم راه آهن از سوی سرمایه گذاری در اشتهارد در حال خریداری است و امکان اینکه به جای سایپا جایگزین شود، وجود دارد.
همان زمان حرف و حدیث های بسیاری مطرح شد که عده به دنبال آوردن راه آهن به استان البرز هستند و به همین دلیل چندان با رفتن سایپا مخالفتی ندارند.
روز گذشته ناگهان شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و فهرست جدید اعضای هیئت مدیره راه آهن به صورت رسمی اعلام شد.
با مشخص شدن اعضای هیئت مدیره باشگاه راه آهن نام دو مدیر البرزی نیز در میان آنها دیده می‌شود.
محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز به عضویت هیئت مدیره باشگاه راه آهن در آمده‌اند.
محمودی همان فردی است که در مدت مناقشه ایجاد شده میان سایپا و مدیران البرزی، وظیفه پاسخگویی به طرف مقابل را بر عهده داشت.
کولویند نیز نخستین فردی بود که وعده آمدن راه آهن را به البرز داد.
حال نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که مالک تیم راه آهن صاحب سه کارخانه در شهرک صنعتی اشتهارد است و می گوید: با دعوت مالک باشگاه بنده عضو هیئت مدیره راه‌آهن شدم.
از سوی دیگر ماجرای انتقال راه آهن به البرز نیز بی نتیجه مانده و محمد محمودی  عضو هیئت مدیره این باشگاه راه آهن و رئیس هیئت فوتبال البرز می گوید: احتمال حضور این تیم در البرز بسیار ضعیف و به عبارتی ناممکن است!
برخی از رسانه ها در روزهای اخیر گزارش هایی را منتشر کرده و از انتقال راه آهن به عنوان رویایی در سراب گفتند. به عبارتی باید گفت که خبر 1 ماه قبل تابناک البرز مبنی بر اینکه "سر البرز بی کلاه ماند" رنگ واقعیت به خود گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار