کد خبر: ۶۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 28 July 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز با بیان اینکه انتقال سایپا از کرج سیاسی بود و با هیچ یک از مولفه های ورزش همخوانی نداشت، گفت: آنها عنوان کرده اند برای کاهش هزینه ها به تهران بازگشته اند که به نظرم این موضوع بازی با لغات است و هیچ گاه این هدف محقق نخواهد شد.

رضا گل محمدی افزود: استان البرز استانی نوپا است و هنوز آن اجماع و هماهنگی که نیاز است وجود ندارد لذا در برخی مسایل وحدت رویه لازم را شاهد نیستیم که امیدوارم این کمبود و نقص با گذر زمان مرتفع شده و ما در موضوعاتی مثل سایپا با جدیت بیشتری وارد شویم.

وی با اشاره به اظهارات غیر واقع مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: متاسفانه آقای رضایی به راحتی زحمات و تلاش های این استان را نادیده می گیرد.

وی ادامه داد: ما آنچه در توان داشتیم برای موفقیت این باشگاه ارائه کردیم و میزان دریافتی ما از این باشگاه پایین ترین مبلغ در میان تیم های لیگ برتری بود جای تعجب دارد که مدیر یک باشگاه به راحتی اسناد و مدارک رسمی موجود در این خصوص را کتمان می کند.

گل محمدی بازگشت سایپا به البرز را غیر ممکن ندانست و گفت: به نظرم اگر مسئولان وزارت صنعت و معاون اول رییس جمهور متوجه اثربخشی مثبت حضور این باشگاه در البرز شوند و بتوانیم این فضا را ایجاد کنیم که بودن سایپا برای یک استان سه میلیون نفری چه تاثیراتی دارد می توان نظر آنها را برای بازگشت سایپا به البرز تغییر داد.

وی در پایان افزود: در جلسه شورای عالی ورزش که مقرر شده در ۱۰ مردادماه برگزار شود طرحی را ارائه خواهیم کرد تا بر اساس آن منابع مالی جدیدی به ورزش تزریق شود ضمن آنکه پیشنهاداتی برای ایجاد یک باشگاه ورزشی جهت پوشش رشته های مختلف این استان در سطح کشور خواهیم داشت و امیدوارم با نظر مثبت مسئولان ارشد استان به سرانجام خوبی برسد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار