نائب رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه طبق نظریه کارشناسان جریمه این مجتمع از ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان است، گفت: باید از مسئولین ذیربط شهرداری منطقه و شهرداری مرکز پرسید چرا در مورد این مجتمع کوتاهی کردند.
کد خبر: ۶۸۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 08 December 2018

منصور وحیدی در ارتباط با شایعاتی که اخیرا درباره نماندن شهردار کرج مطرح شده بود، اظهار داشت: یکسری افراد در شهر دنبال مسائل حاشیه‌ای  هستند و برخی از پرسنل شهرداری که محدود هستند و علاقمند نیستند با این شهردار همکاری کنند بعضا جوسازی می‌کنند و شایعاتی درباره اینکه این شهردار تا بهار در کرج نمی‌ماند درست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این افراد گفته‌اند این شهردار نمی‌تواند در این شهر دوام بیاورد جو سازی می‌کنند، افزود: اعضای شورای شهر و همچنین مدیران استانی در تلاش هستند که این شهردار بتواند با قوت و قدرت کار کند.

نائب رییس شورای شهر کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجتمع مگامال عنوان کرد: سالها پیش پروانه‌ای برای آن صادر گردیده  که به دلایلی کوتاهی در حق و حقوق دولتی و شهر شده است.

وحیدی با بیان اینکه در روند پیگیری این مجتمع باید از مسئولین ذیربط شهرداری منطقه  و شهرداری مرکز پرسید چرا در مورد این مجتمع کوتاهی کردند، تصریح کرد: قوانین و مقررات در بعضی از جاهای این پرونده رعایت نشده و مقررات زیر پا گذاشته شده است و در بحث عرصه آن صحبت‌هایی شده است که حق و حقوق قانونی نیز پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: پرونده این مجتمع باید در کمیسیون ماده 100 مورد بررسی قرار می‌گرفته که متاسفانه مطرح نشده است.

وحیدی با اشاره به اینکه طبق نظریه کارشناسان و  برآورد  اولیه جریمه  این مجتمع از 100 تا 200 میلیارد تومان است، گفت: درباره این پرونده شهرداری منطقه باید نقشه اجرایی داشته باشد که متاسفانه تا کنون با مکاتباتی که از ابتدای دوره شورای پنجم انجام داده‌ایم هنوز هیچ نقشه اجرایی به ما ارائه داده نشده و هیچ کس پاسخگو نبوده است.

وحیدی ادامه داد: اخیرا گروهی از معاونت شهرسازی شهرداری مرکز برای نقشه برداری و مشخص شدن میزان پروانه و ساخت و ساز مازاد که تخلف به شمار می‌رود به این پروژه اعزام شده‌اند.

برچسب ها: مجتمع ، جریمه ، شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار