مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز توسعه ورزش در مناطق محروم استان را ضروری دانست و گفت: تحقق این مهم باعث پیشرفت استان می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 09 December 2018

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به برگزاری فوتسال پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان، بر توسعه فعالیت فرهنگی ورزشی در مناطق محروم استان تأکید کرد و گفت: خوشبختانه از زمان استقرار پایگاه‌های فرهنگی در مناطقی که با آسیب‌های اجتماعی روبه‌رو هستند شاهد رشد فعالیت نوجوانان در این مناطق هستیم.

وی حاشیه‌نشینی، فقر و اعتیاد را از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در استان دانست و گفت: تلاش درزمینهٔ رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی را گامی مهم در راستای کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دانست و گفت: ورزش علاوه بر تأمین سلامت جسمی، منجر به تقویت روحیه بانشاط و فعالیت معنوی در افراد جامعه می‌شود.

مسعودی گفت: خوشبختانه در عصر حاضر شاهد حضور ورزشکاران با عقاید معنوی هستیم که رفتار و منش اخلاقی آن‌ها در برخورد با ورزشکاران بیگانه به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی با استقبال رهبر معظم انقلاب اسلامی و مخاطبان کشوری روبه‌رو شده است.

وی توسعه ورزش در مناطق محروم استان را ضروری دانست و گفت: تحقق این مهم باعث توسعه و پیشرفت استان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد: برگزاری مسابقات ورزشی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با استقبال خوب خانواده‌ها روبه‌رو شده است، امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر دستگاه‌ها این قبیل مسابقات را در سطح کشور برگزار کنیم.

برچسب ها: حاشیه نشینی ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار