کد خبر: ۶۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 01 August 2015
با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز، هیئت تکواندو استان البرز و فدراسیون تکواندو سن پطرزبورگ روسیه تفاهم نامه همکاری های مشترک امضا کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به انجام رسید و مقرر شد البرز و منطقه سن پطرزبورگ روسیه در برگزاری اردوهای مشترک، کلاس های آموزشی، حضور در مسابقات و تورنمنت های مختلف و اعزام مربی و داور همکاری دو طرفه داشته باشند.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه ورزش پُلی برای تبادل فرهنگ ها و گسترش دوستی هاست گفت: هیئت تکواندو استان البرز با توجه به توانایی های بالای خود در بخش های مختلف در این موضوع پیش قدم شده است و امیدوارم این حرکت سرآغازی باشد تا استان البرز بتواند در یک همکاری مشترک با کشورهای مختلف ضمن انتقال تجربیات خود به آنها از دانش موجود در این کشورها برای توسعه هر چه بیشتر ورزش بهره مند شود.

گل محمدی افزود: حضور تیم منتخب استان البرز در فستیوال ورزش های رزمی شهر سن پطرزبورگ در مهرماه امسال نیز موجب مسرت ماست چرا که مردم در این منطقه نیز با توانمندی های ایران و به خصوص استان البرز در ورزش تکواندو آشنا می شوند.

رییس فدراسیون تکواندو سن پطرزبورگ روسیه در سخنانی با ابراز رضایت از نحوه میزبانی البرز از این تیم گفت: به واقع نوع خدمات دهی و میزبانی البرز در این چند روز به گونه ای بود که ما در آن کمی و کاستی ندیدیم ضمن آنکه از حیث فنی و با حضور اساتید تکواندو البرز و برگزاری اردوی مشترک بهره بردای خیلی خوبی از این سفر داشتیم.

مومد دمیت افزود: امضای تفاهم نامه همکاری میان البرز و سن پطرزبورگ فرصتی است تا ما از توان بالای فنی استان البرز برای رشد و توسعه تکواندو بهره بگیریم و بر همین اساس از تیم البرز دعوت کرده ایم تا در ماه اکتبر در فستیوال ورزش های رزمی که در این استان برگزار می شود حضور پیدا کنند و بر کیفیت فنی مسابقات در بخش تکواندو بیافزایند.

تکواندو البرز در جهان شناخته شده است

سرمربی تیم منتخب تکواندوسن پطرزبورگ روسیه نیز با ابراز خرسندی از سفر به ایران حضور در البرز را برای خود و تیم روسی بسیار پربار دانست و گفت: نوع همکاری و ارتباط ایرانی ها با ما در این چند روز به گونه ای بود که احساس کردیم در خانه خود هستیم و از این بابت ممنون البرزی ها هستیم.

ایلیا پانک افزود: مربیان بسیار مجربی از البرز در طی چند روز اخیر در کنار ما حضور داشتند و ما چیزهای زیادی از آنها آموختیم و امیدوارم این همکاری تداوم داشته باشد ما بیش از پیش از تکواندو غنی ایرانی ها استفاده ببریم.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز هم در پایان بخش این نشست مشترک گفت: تیم ۹ نفره سن پطرزبورگ روسیه پس از رایزنی های مختلف و همکاری مدیرکل ورزش البرز و رییس فدراسیون تکواندو کشور به البرز آمد تلاش می کنیم با ادامه این همکاری شرایط سودبخشی را برای تبادل تجربیات و توسعه تکواندو ایجاد کنیم.

محمدنوذری افزود: استان البرز به واسطه داشتن قهرمانان به نام و چهره ای ملی، منطقه ای شناخته شده برای کشورهای مختلف است و امیدوارم با رویکردی که این هیئت ورزشی دارد ارتباط با مناطق مختلف جهان گسترش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار