سردار سید یوسف مولایی با بیان اینکه اکنون در حوزه موشکی حرفه ای این کار هستیم و آمادگی داریم تا در سوریه نیز آموزش دهیم، ‌گفت: مربیان آموزش سپاه و بسیج پایه گذار یک نهضت شدند.
کد خبر: ۷۰۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 21 January 2019

سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در یادواره مربیان آسمانی که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، اظهار کرد: اکنون پس از ۴۰ سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی مربیانی را در سپاه و بسیج داریم که به عنوان بهترین مربیان برندهای آموزشی دنیا هستند.

سردار مولایی گفت: مربیان آموزش سپاه و بسیج پایه گذار یک نهضتی شدند که امروز پس از ۴۰ سال عقبه و حاصل آن را می بینیم.

وی افزود: اکنون در حوزه موشکی حرفه ای این کار هستیم و آمادگی داریم تا در سوریه نیز آموزش دهیم.

 فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه نخستین چیزی که در آموزش، مربی و مربیگری به ذهن انسان خطور می کند آیه شریفه «اقراء باسم ربک الذی خلق» است، ‌گفت: آموزش جزء مسایل لاینفک زندگی انسان از بدو خلقت بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا دیده می شود که فارغ از نوع، جنس فعالیت، ابزار و نیازهای آموزشی، تجهیزات و امکانات یکی از ابزار پیشرفت انسان است که در جنگ این ملزومات نیازش دوچندان می شود.

فرمانده سپاه البرز اضافه کرد: آن هم در کشوری که  پس از پیروزی انقلاب جنگ داخلی و بعد جنگ خارجی را می بیند.

این مقام مسئول اظهار کرد: دراین میان بسیج نونهالی بیش نیست که با توطئه های متنوع و متکثر  باید از خود دفاع کند که این دفاع بدون آموزش میسرنیست چراکه بایستی  بتواند در مقابل توطئه ها بایستد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه آموزش را تعدادی از بسیجیان و سپاهیان جوان تشکیل دادند، گفت:با کمترین تجهیزات آموزش را برای بچه های سپاه و بسیج شروع کردند و با کمترین تجهیزات جنگ را اداره کردند.

وی ادامه داد: این جوانان ترکیب مبارکی از یادگیری و یاد دادن را در کنار شجاعت، ایثار، صبر و صلابت قرار داد تا آموزش سپاه و بسیج تشکیل شد.

 ‌فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه این جوانان با جان و دل کار بزرگی را شروع کردند، و ایثار و گذشت داشتند، گفت: جوانان و مربیان آراسته، سختگیر و سخت کوش بودند ولی به همان میزان مهربان و دوست بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار