رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از فروش این بیمارستان با قیمتی نامعلوم پس از یک سال مشکل خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 22 January 2019
عباس معینی با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) کرج فروخته شده است، گفت: اطلاعاتی درباره مبلغ فروش در دست نیست. 
 
پیش از این در 30 مهرماه خبر فروش این بیمارستان با مبلغ 217 میلیارد تومان اعلام شد اما به سرانجام نرسید و 27 آذرماه سال جاری پس از 33 تجمع در یکسال پرسنل این مجموعه به 4 ماه حقوق معوقه خود رسیدند.
 
6 دی ماه، فارغ از عدم دریافت بخشی از معوقات توسط پرسنل مرکز درمانی امام خمینی، شرکت تامین کننده تجهیزات آنژیوگرافی این مرکز نیز خواستار بازپس گیری دستگاه ها شد.
 
ماجرا از زمانی آغاز شد که بیمارستان امام خمینی (ره)، پیش از اینکه درگیر نوسانات بازار ارز شود برای بخش قلب تجهیزاتی را خریداری کرد. 
 
به گفته نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان، به واسطه مشکلات بیمارستان، تجهیزات مذکور که جز به روز ترین دستگاه های خاورمیانه محسوب می شود در حال خاک خوردن است.  
 
قاسم طاهری درباره انجام اقداماتی بازپس گیری این تجهیزات از جانب شرکت تامین کننده دستگاه ها می گوید: چک 33 میلیاردتومانی که برای خرید تجهیزات توسط بیمارستان به شرکت داده بودیم وصول نشده و آنها برای خارج کردن دستگاه ها به مرکز درمانی امام خمینی (ره) مراجعه کردند.  
 
اعتراض کادر بیمارستان موجب می شود تا عوامل شرکت مذکور دست خالی بازگردند، زیرا در حال حاضر برای تامین این دستگاه ها هزینه ای چندبرابری مورد نیاز است.  
در حال حاضر با تمام مشکلاتی که بیمارستان با آن دست و پنجه نرم می کند، فروش بیمارستان نیز دغدغه ای مضاعف را به این کادر درمانی اضافه کرد. 
 
بنظر می رسد مسئولین مجدانه برای بیمارستانی که هر هفته با معضلی تازه دست و پنجه نرم می کند آستین همت بالا نزده اند و در این بین رنج مشکلات مرکز درمانی امام خمینی (ره) کرج صرفا نصیب پرسنل شده و مردم را از خدماتی که باید به آنها ارائه شود محروم می کند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار