فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: دو تن چوب قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت‌نیسان در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۷۴۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 21 May 2019
۲ تن چوب قاچاق در پیرانشهر کشف شد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جلیل موسوی  با اشاره به مهم‌ترین کشفیات صورت گرفته در پیرانشهر در یک هفته گذشته اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری، یک دستگاه وانت‌نیسان حامل دو تن چوب را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی‌ها مشخص شد همه این چوب‌ها قاچاق بوده و راننده نیز در این ارتباط متهم شناخته و دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق در پیرانشهر افزود: پس از آنکه نیروهای انتظامی مستقر در یکی از پاسگاه‌های پیرانشهر با رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ دستور ایست صادر کردند، خودروی مورد نظر به کنار جاده منتقل و مورد بازرسی قرار گرفت.

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در پیرانشهر

فرمانده انتظامی پیرانشهر با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹۹ عدد لوازم جانبی تلفن همراه و ۱۷ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد، ادامه داد: ارزش ریالی این محموله قاچاق ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این ارتباط نیز دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه با اشاره به کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور پرانشهر-نقده تصریح کرد: در این راستا نیز یک نفر متهم شناخته و دستگیر شد و همه کالاهای قاچاق کشف شده نیز به دستور مراجع قضایی ضبط و به انبار نیروی انتظامی انتقال داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار