فرمانده انتظامی البرز تشریح کرد:
فرمانده انتظامی استان البرز همچنین اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون 150 سفره خانه در این استان مهر و موم شده است.
کد خبر: ۷۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 10 August 2015
به گزارش تابناک – البرز: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان البرز از ابتدای سال جاری تا کنون 1.5 تن انواع مواد مخدر این استان کشف و ضبط شده است.
بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه مقابله و مبارزه با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 27 باند توزیع مواد مخدر این استان متلاشی شد و 1.5 تن مواد مخدر نیز کشف شده است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده استان البرز گفت: اجرای عملیات‌های مختلف برای پاکسازی نقاط آلوده استان البرز یکی از مهمترین مأموریت‌های پلیس به شمار می‌رود که در این راستا از سال گذشته تاکنون بیش از 7 هزار نفر متخلف در حوزه‌های مختلف دستگیر شده‌اند.
کامرانی صالح در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه معتادان و مصرف کنندگان مواد‌مخدر درصد بیشتری از آمار جمعیت متخلفان و مجرمان را تشکیل می‌دهند افزود: بر اساس آمار موجود 70 درصد جرایم روی داده به معتادان مربوط می‌شود.
فرمانده انتظامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از کاهش 5 درصدی جرائم در البرز خبر داد.
وی همچنین به کشفیات کالای قاچاق در استان اشاره کرد و ارزش ریالی مجموع کشفیات قاچاق در استان را 140 میلیارد ریال عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود به سفره خانه‌های سنتی فعال در سطح استان البرز اشاره کرد و گفت: نظارت بر فعالیت این واحدها با دقت بیشتر ادامه دارد.
کامرانی صالح بیان داشت: در این راستا طی چند ماه گذشته 150 سفره خانه پلمب شده است.
وی با بیان اینکه بخشی از سفره خانه‌های سنتی برای جامعه ضرر دارد افزود: کنترل و نظارت بر این واحدها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار