کد خبر: ۷۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 12 August 2015

فرماندار شهرستان فردیس گفت: توسعه سرانه‌های درمان و بهداشت فردیس مهمترین مطالبه مردم است.

مهدی مهرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم تأمین سرانه‌های بهداشت و درمان در این شهرستان است.

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت این شهرستان و روند افزایشی آن لذا باید تمامی اقدامات لازم برای توسعه سرانه‌های خدماتی از جمله توسعه سرانه‌های بهداشت و درمان در این شهرستان صورت گیرد.

وی بیان داشت: متأسفانه هم اکنون زیرساخت‌های لازم در این شهرستان مناسب نیست و می‌طلبد تا برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های لازم نیز انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه فردیس فاقد بیمارستان است افزود: ساخت یک بیمارستان مجهز و ارائه خدمات درمانی مناسب و تخصصی از مهمترین مطالبات مردم است که باید هر چه سریعتر محقق شود.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: رفع محرومیت‌ها و توسعه خدمات به روستاهای این شهرستان نیز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید به صورت ویژه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مهرور ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی آنان را از مهمترین رویکردهای کمیته امداد شهرستان فردیس عنوان کرد و ادامه داد: توانمندسازی،‌ خودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان از مهمترین مسائلی است که کمیته امداد توجه مناسبی به آن دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های استانی و تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تامین سرانه‌های بهداشتی و درمانی، جذب مشارکت‌های مردمی به ویژه خیرین سلامت در راستای تامین بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی مردم از جمله ضرورت‌هایی است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد تا در آینده شاهد رشد و تحولات اساسی در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی کمبود سرانه‌های درمانی را در این شهرستان نوعی چالش برای مردم توصیف کرد و ادامه داد: انتظار داریم تا مسئولان این دغدغه فکری مردم را برطرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار