رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه مسلمانان در برخی کشورها با دور شدن از هویت خویش به بردگی آمریکا درآمدند، اذعان کرد: قرآن و اسلام کجا اجازه داده است که بیگانگان بر امور مسلمانان دخالت کنند، خداوند هیچ سلطه‌ای از بیگانه بر مسلمانان را نپذیرفته است.
کد خبر: ۷۵۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 03 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام علیرضا ادیانی امروز در جلسه بصیرت ‌افزایی دینی که در سالن امام علی(ع) نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز سالگرد حمله به ناو مسافربری ایران است، اظهار کرد: بشر به دموکراسی از نوع غربی مبتلا است و هزاران جنایت به اسم دموکراسی و حقوق بشر انجام می‌دهد که امروز سالگرد حمله به ناو مسافربری ایران از جمله این جنایات است.

وی افزود: اگر امامت بر مجرای صحیح قرار می‌گرفت انسان‌های هم‌چون ترامپ بر جوامع حکومت نمی‌کردند و حاکمان کشورهای عربی هم به جای اینکه با عمل به صریح قرآن، برای دوستی و صلح میان مسلمانان تلاش کنند، با بیگانگان تن به معامله قرن دهند و به دنبال حذف فلسطین پاره تن اسلام باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی‌ با بیان اینکه مسئله امامت اساسی‌ترین مسئله دین بوده و اساس دین همان امامت و ولایت است، گفت: در حدیث سلسله‌الذهب تمام قانون اساسی کشور مبتنی بر اصل توحید است، مقدمه قانون اساسی مبتنی بر توحید و تفسیر کلمه لا اله الا الله است که به بهشت می‌برد.

وی با بیان اینکه مسلمانان در برخی کشورها با دور شدن از هویت خویش به بردگی آمریکا درآمدند، اذعان کرد: قرآن و اسلام  کجا اجازه داده است که بیگانگان بر امور مسلمانان دخالت کنند، خداوند هیچ سلطه‌ای از بیگانه بر مسلمانان را نپذیرفته است.

ادیانی عنوان کرد: امروز نظام‌ جمهوری اسلامی به برکت خون شهدای هسته‌ای، موشک‌هایی دارد که اگر آمریکا به ایران تعرض کند، در سراسر دنیا مواضع آمریکا را مورد هدف قرار دهد، بر همین اساس است که آمریکا برای مذاکره محور مسائل موشکی ایران اصرار دارد.

وی بیان کرد: امور معنوی قابل جعل نیست، بلکه ولایت حکومت و سیاست توسط رژیم طاغوتی جهل شد، به همین دلیل امام خمینی با انقلاب خود حقایق ناب معنوی و اسلامی را به منصه ظهور رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار