کد خبر: ۷۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 12 August 2015

رئیس شورای شهر محمد شهر از آمادگی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر برای ایجاد تعاونی مسکن اهالی رسانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، بیژن بابایی در آیین تجلیل از مقام شامخ خبرنگار که ظهر امروز با حضور رئیس و اعضای شورای شهر محمدشهر در باغ‌سیب محمدشهر برگزار شد، اظهار داشت: هرچقدر فضای اطلاع‌رسانی قوی‌تر باشد، به همان‌اندازه سلامت کاری مدیران و مسئولان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه قدرت خبرنگار بر هیچ‌کس پوشیده نیست، افزود: به همین سبب اطلاع‌رسانی شرط نخست و مهمی است تا کارها به صورت درست و صحیح انجام شود.

رئیس شورای شهر محمدشهر بیان کرد: از ابتدای حضور در شوراها تلاش شده شورای شهر، اتاقی شیشه‌ای باشد و تا مردم از تمامی لوایح و مباحث آن باخبر باشند و هیچ‌گاه از خبررسانی اصحاب رسانه و انتقاد آن‌ها برآشفته نشدیم چراکه معتقدیم خبررسانی حق مردم است.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر مدیران و مسئولان باور داشته باشند که چشمانی تیزبین به عنوان ناظر مردم بر کارها آن‌ها را رصد می‌کنند، با دقت بیشتر فعالیت کرده و تلاش می‌کنند تا لغزش کمتری داشته باشند.

بابایی با اشاره به ایجاد شهرک خبرنگاران، گفت: هر امکاناتی که قانون اجازه دهد برای خبرنگاران انجام شود، شورای شهر محمدشهر کوتاهی نکرده و استقبال می‌کند چراکه خبرنگاران باید به قدری آرامش خاطر داشته باشند تا بتوانند رسالت اصلی خود را به درستی انجام دهند.

وی یادآور شد: تا حدی که قانون و بودجه اجازه دهد از این طرح استقبال می‌کنیم و هر زمان شهرداری اقدام کند، از سوی شورا هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

رئیس شورای شهر محمدشهر بیان کرد: درب‌های شورا و شهرداری همیشه باز بوده و هست و همه اصحاب رسانه می‌توانند در جلسات رسمی و کمیسیون‌ها حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار