مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سامانه تلفنی ۱۶۶۶ به منظور رعایت حقوق شهروندی در این استان فعال است، گفت: ۱۰ تا ۱۲ تماس طی هر هفته در سامانه این استان ثبت می‌شود و مردم می‌توانند درخواست‌های بیمه‌ای خود را در این سامانه یکپارچه ثبت کنند.
کد خبر: ۷۶۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 01 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر نانبخش  افزود: این سامانه یکپارچه راهی برای پاسخگویی بهتر به شهروندان در خصوص مسائل مرتبط با بیمه سلامت بوده و به طور میانگین هفته‌ای ۱۲ تماس برای رسیدگی به این استان متصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مسائل توسط اپراتور مسوول در تهران حل و فصل می‌شود، اضافه کرد: اگر مسئله حل نشد در این صورت تلفن به کارشناس استانی متصل می‌شود.

وی بیان کرد: این سامانه در خصوص ثبت و پگیری کاربران طراحی و پیاده‌سازی شده است که از این طریق کاربران تمامی درخواست‌های خود را برای رسیدگی به بیمه سلامت ارسال می‌کنند و کارشناسان نیز در اسرع وقت درخواست‌ها را بررسی و پاسخ می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه احترام به حقوق شهروندی از ویژگی‌های یک سازمان پاسخگو است، ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی در حوزه سلامت از جمله اهداف راه‌اندازی و فعالیت این سامانه ارتباط مردمی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: سامانه ۱۶۶۶ در بحث مشتری‌مداری می‌تواند همراه مناسبی برای سازمان بیمه سلامت در جهت پاسخگویی به مردم باشد و مردم می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته سوال‌ها و پیشنهادهای خود در خصوص بیمه سلامت را از طریق این سامانه مطرح کنند.

نانبخش گفت: دریافت نظرهای مردمی در حوزه سلامت و شنیدن انتقادهای آنان از طریق این سامانه می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.

بیمه سلامت از سال ۱۳۹۳ با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تجمیع چند بیمه به ویژه بیمه خدمات درمانی و اقشار مختلف در کشور ایجاد شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه ای کشور دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار