سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره جزییات حادثه گفت: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در جاده قدیم کرج، روبروی بیمارستان شریعت رضوی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.
کد خبر: ۷۷۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 22 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ جلال ملکی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه تانکر آب و فوماتیک به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان در حال ساخت بود که دارای ۸ طبقه روی زمین و ۵ طبقه زیرزمین بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در طبقه همکف این ساختمان در حال ساخت یک مخزن و منبع گازوییل به ظرفیت ۳ هزار لیتر قرار داده شده بود. این مخزن دچار حریق شده و باعث اشتعال بخشی از مواد و مصالح ساختمانی شده بود.
ملکی با بیان اینکه آتش به دیگر طبقات نیز سرایت کرده بود، تصریح کرد: دود بسیار زیادی به اطراف متصاعد شده بود. بخاطر جاری شدن گازوییل به طبقات پایینی بخش‌هایی از طبقات پایینی نیز دچار حریق شده بود. آتش‌سوزی در حال گسترش بود که آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و با دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات لازم وارد ساختمان شده و عملیات را آغاز کردند.
وی ادامه داد: آتش‌نشانان بعد از مدتی موفق شدند که شعله‌های آتش را تحت کنترل خود کنند. خوشبختانه با عملیات به موقع آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد و این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نیز در پی نداشت.
به گفته ملکی کارگرانی که در این ساختمان در حال کار بودند در همان دقایق اولیه از ساختمان خارج شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار