کد خبر: ۷۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 16 August 2015

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه همزمان با آغاز دهه کرامت "جشن رنگ‌ها" در کرج برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از ظرفیت کودکان معلول در بخش نقاشی استفاده می‌شود.

افروز بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر "جشن رنگ‌ها" در کرج برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشن همزمان با آغاز دهه کرامت در مهرشهر کرج برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در نظر داریم در این جشن از توان و پتانسیل ویژه معلولان ذهنی و جسمی به خوبی بهره‌ بگیریم، افزود: در این مراسم 35 کودک معلول ذهنی، جسمی و حرکتی برای ایجاد همدلی و هم‌بستگی، نقاشی‌های مختلفی را به تصویر می‌کشند.

مدیرکل بهزیستی البرز با بیان اینکه کودکان سالم نیز در کنار کودکان معلول با همکاری دو طرفه، معلولان را برای کشیدن نقاشی کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: این امر سبب می‌شود فرزندان و کودکان جامعه علاوه بر حفظ وحدت رویه، حس همدلی و محبت را بین هم‌نوعان و دوستان خود بیش از پیش ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه کودکان معلول در این مراسم در یک فضای 40 متری اقدام به ترسیم نقاشی می‌کنند، تصریح کرد: هر فردی با توجه به علایق شخصی، نقاشی مد نظر خود را ترسیم می‌کند.

بهرامی با بیان اینکه باید همواره از توان و پتانسیل افراد معلول از جمله کودکان نیز در بسیاری از امور بهره گرفت، یادآور شد: این امر سبب می‌شود شوق و امید به زندگی این افراد بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار