کد خبر: ۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ 24 January 2015

جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: برنامه‌ریزی برای دهه مبارک فجر باید به صورتی باشد که نتیجه آن بصیرت‌افزایی نسل جوان باشد. 
سید یوسف مولایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نهضت فرهنگی و دینی بود و زمانی به پیروزی رسید که مردم ما با آگاهی کامل درباره شرایط روز، ظلم و ستم رژیم ضد دینی و سرسپرده طاغوت و آگاهی از وظائف خود در قبال جامعه به میدان آمدند و زیر پرچم ولایت جمع شدند.
وی تصریح کرد: در طول عمر با برکت جمهوری اسلامی، هرگاه نظام ما نیاز به حضور مردم در صحنه داشت، این مردم با ایثار و فداکاری مثال‌زدنی از تمام منافع شخصی و دنیوی گذشته و با جان خود به میدان آمدند.
این فرمانده ارشد نظامی افزود: به طور قطع اگر مردم آگاهی و بصیرت لازم را نداشته و شرایط و ضرورت‌ها را به درستی درک و تحلیل نمی‌کردند، این گونه برای دفاع از نظام و انقلاب خود به میدان نمی‌آمدند.
یوسف مولایی گفت: بنابراین مهم‌ترین وظیفه‌ای که برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی به نسل جوانی است که دوران مبارزات پیش از انقلاب و همچنین تلاش و ایثار ملت ایران در روزهای سخت مانند دفاع مقدس را درک نکرده‌اند.
وی با اشاره به در پیش بودن ایام الله مبارک فجر و آمادگی مردم و دستگاه‌های مختلف برای برگزاری ویژه برنامه‌هایی برای این ایام گفت: برنامه‌هایی که در این ایام طراحی و اجرا می‌شود، باید با اولویت بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی به نسل جوان باشد.
جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: به طور قطع با وجود جوانان آگاه، با بصیرت، ولایی و انقلابی، احدی توان تعرض به ایران اسلامی را همچون گذشته نخواهد داشت.

مولایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی و توطئه غربی‌ها در راستای ایران هراسی و اسلام هراسی گفت: حضور گسترده مردم در برنامه‌های ایام الله فجر بار دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه قدرت‌های زورگوی غربی نشان می‌دهد که این مردم تا آخرین قطره خون خود دست از راه ولایت برنمی‌دارند.
وی در پایان اظهار داشت: اگر چه برنامه‌های دهه مبارک فجر به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود، اما سپاه استان البرز نیز تمهیداتی در راستای ساماندهی و هماهنگی این برنامه‌ها در دستور کار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار