کد خبر: ۷۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 17 August 2015

رئیس کمیسیون عمران شورای شهرکرج گفت: مجتمع گردشگری در جنوب کلانشهر کرج احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الله غلامرضایی ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر کرج اظهار کرد: این مجتمع با هدف توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدماتی است.

وی ادامه داد: این مجتمع قرار است در منطقه 10 شهرداری کرج احداث شود.

این مسئول با بیان اینکه بررسی‌های لازم برای احداث این مهم انجام شده است،‌ افزود: در این راستا و در قالب اقدامات قانونی و با توجه به ضوابط و مقررات کمیسیون ماده پنج و با پرداخت عوارض‌های قانونی، عملیات مذکور در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

غلامرضایی تأکید کرد: تغییر کاربری زمین مذکور به مجموعه توریستی و درمانی تا زمانی مورد قبول مجموعه مدیریت شهری کرج می‌باشد که تا یک‌سال آینده تمامی بلوک‌های طراحی شده در نقشه پروژه اجرایی شود و در صورت کوتاهی با جدیت از ادامه پروژه جلوگیری می‌شود.

وی ایجاد هتل، پارکینگ همکف را از قسمت‌های در نظر گرفته شده برای این مجتمع عنوان کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در این مجتمع بزرگ خدمات درمانی نیز ارائه می‌شود، افزود: در این راستا بلوک C این مجموعه به ساخت بیمارستانی تخصصی و بلوک D تبدیل به مجموعه‌ای فرهنگی و تجاری خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بر اجرای عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری در ادامه بلوار دانش در منطقه 4 شهرداری کرج تأکید کرد و گفت: طول عملیات مذکور در پروژه بازگشایی ادامه بلوار دانش به 700 مترمربع می‌رسد که پیش‌بینی می‌شود اعتباری 400 میلیون تومانی برای این امر تخصیص داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار