مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از افزایش ۲۳ درصدی معاملات تالار بورس منطقه‌ای استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 21 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،وحید جوادی گفت: در هفته گذشته، برای چندمین هفته پیاپی شاهد افزایش معاملات در تالار بورس استان بودیم به طوری که معاملات اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس استان با بیش از ۲۳ درصد افزایش به بیش از ۷۱ میلیون و ۹۱۶ هزار برگ و به ارزش حدود ۴۵۶ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال رسید.

او با بیان اینکه اصلاح قیمت سهام و واقعی‌تر شدن قیمت‌ها رغبت معامله را در خرید و فروش کنندگان سهام افزایش داد گفت: حجم معاملات در تالار بورس استان از نظر ارزش ریالی حدود ۸۳ میلیارد ریال و از نظر تعداد سهام معامله شده بالغ بر ۱۳ میلیون و ۶۵۶ هزار سهم نسبت به هفته منتهی به بیستم آذرماه افزایش نشان می‌دهد.


جوادی از رکورد شکنی در شاخص بورس در استان نیز خبر داد و افزود: در هفته گذشته شاخص بورس استان با حدود ۱۱ هزار واحد افزایش از مرز ۳۵۰ هزار واحد گذشت و در ۳۵۰ هزار و ۳۳۲ واحد جا خوش کرد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: شاخص کل بازار فرابورس نیز تحت تاثیر این افزایش با ۱۴۶ واحد افزایش نسبت به هفته قبل به رقم ۴ هزار و ۵۳۱ واحد رسید.


او بیان کرد: در طول هفته گذشته ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۳۱۸ شرکت را در تالار بورس ارومیه معامله کردند که شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش معاملاتی تالار بورس منطقه را با ۲۰ درصد به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار