صادف 4 دستگاه کامیون در آزادراه تهران – کرج
با توجه به اینکه در این تصادف 4 دستگاه کامیون سنگین با هم برخورد کرده بودند، انتقال آنها به حاشیه آزادراه زمان زیادی را طلب می‌کرد.
کد خبر: ۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸ 25 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: رئیس پلیس راه استان البرز از تصادف 4 دستگاه خودرو در آزادراه تهران – کرج خبر داد.
سرهنگ رضا اکبری اظهار داشت: امشب در محور تهران – کرج و بر اثر برخورد 4 دستگاه کامیون در محدوده گلشهر، ترافیک سنگین و حدود 20 کیلومتری در این آزادراه ایجاد شد.
وی تصریح کرد: این کامیون‌ها بر اثر غفلت یکی از رانندگان، گرفتار تصادف زنجیره‌ای شده و به 2 دستگاه کامیون خسارت جدی وارد شد.
رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه در چهارشنبه شب‌ها، تردد خودروها در آزادراه تهران – کرج، کرج – قزوین و جاده چالوس افزایش می‌یابد، گفت: ایجاد این تصادف برای ساعاتی ترافیک را قفل کرد و موجب شد که خودروها از محدود پل کلاک تا گلشهر، ترافیک سنگینی را تحمل کنند.
اکبری بیان داشت: با توجه به اینکه در این تصادف 4 دستگاه کامیون سنگین با هم برخورد کرده بودند، انتقال آنها به حاشیه آزادراه زمان زیادی را طلب می‌کرد.
وی افزود: با این وجود و به دنبال تلاش ماموران، در حال حاضر کامیون‌ها به حاشیه آزاد راه انتقال داده شده و تردد به صورت عادی در جریان است.
اکبری گفت: کارشناسان در حال بررسی علت این حادثه هستند، اما خوشبختانه تصادف فوق خسارت جانی در پی نداشته است.
رئیس پلیس راه استان البرز در پایان با اشاره به گزارش هواشناسی اظهار داشت: روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات البرز، احتمال بارش باران و برف و لغزنده بودن سطح جاده‌ها وجود دارد و به همین دلیل رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
لازم به توضیح است، در این فصل از سال تردد در محورهای برف‌گیر بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار