کد خبر: ۸۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 26 August 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اعلام افزایش سهم کرج از آب سدها گفت: مشکلات آب آشامیدنی مناطق کمالشهر و کشاورزی ماهدشت و محمد شهری صبح امروز سه شنبه درصحن علی مجلس پیگیری شد .

عزیزاکبریان روز سه شنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: منطقه کمالشهر به علت افت 60 درصد چاه های خود با مشکل جدی در زمینه آب آشامیدنی مواجه شده و اکنون قسمتی ازآب شرب آن از منطقه حصارک تامین می شود که درخواست لازم به وزارت نیرو برای پیش بینی تمهیدات لازم شد .

وی ادامه داد: سهمیه آب کرج از سد طالقان یک هزار و 500لیتر درثانیه و از سد امیرکبیر 800 لیتر درثانیه بود که در جلسه شورای عالی آب این سهمیه در سد طالقان به یک هزار و 900 لیتر افزایش یافت.

نماینده مردم کرج درمجلس خاطرنشان کرد: امسال با توجه به این افزایش سهمیه آب، جیربندی نداشتیم اما درمنطقه کمالشهری مشکلاتی بود که امروز درصدد رفع آن برآمدیم .

اکبریان درادامه ازراه اندازی 900 تخت بیمارستانی در راستای اجرای طرح نهضت توسعه و تجهیز مراکز درمانی در استان البرز خبرداد و گفت: رایزنی های لازم در این زمینه امروز انجام شده و این تعداد تخت در راستای توسعه مراکز درمانی این استان اضافه می شود.

وی همچنین از پیگیری های انجام شده در زمینه مسکن مهر ماهدشت ، شهرک ابریشم و شهرجدید هشتگرد خبرداد و افزود: معضلات دراین زمینه بارها به وزارت راه و شهرسازی ارایه شده و برخی از وعده ها عملی نشده است .

وی، ادامه پروژه همت به کرج که اکنون در منطقه جهان نما به مرحله آسفالت رسیده و آزاد راه تهران – شمال که فاز اول آن از تهران تا شهرستانک جاده چالوس است را از دیگر موضوعات گوشزد شده در صحن امروز مجلس شورای اسلامی ازسوی نمایندگان مردم البرز در مجلس عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار